دوست يعني ...
متن دلخواه شما
به دنبال کسی جامانده از پرواز میگردم مگر بیدارسازد غافلی را غافلی دیگر …
پنج شنبه 30 آذر 1391 ساعت 20:42 | بازدید : 1349 | نوشته ‌شده به دست ملک محمد درتکیده | ( نظرات )

ـ دوست یعنی کسی که وقتی هست

 آروم باشی و وقتی نیست چیزی

 توی زندگیت کم باشه

ـ دوست یعـــنی اون جمله های سـاده

 و بی منظــــوری که میگی وخیالت

 راحته که ازش هیچ سوء تعبیری نمی شه

 ـ دوست یعنی یه دل اضافه داشــتن برای اینکه بدونی هـر بار دلت

 می گیره یه دل دیگه هم دلتنگ غمت می شه

 دوست یعنی وقت اضافه یعنی توهمیشه عزیزی حتی توی وقت اضافه

ـ دوست یعنی تنهایی هايم را می سپــرم دست تو چـــون شک ندارم

  می فهمیش...

 دوست یعنی یه راه دو طرفه، یه قدم من یه قدم تو اما بدون شمارش و

 حساب و کتاب

 ـ دوست یعنی من از بودنت سربلندم نه سر به زیر و شرمنده

 ادعا نمی کنم که همیــشه به یاد دوســـتانم هستم ولی ادعا می کنم که

 لحظاتی که به یادشون نیستم هم دوستشون دارم





:: برچسب‌ها: دوست يعني , , , ,
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


آخرین عناوین مطالب